Client software

WEBCAS

Online Küldeménykezelő Felület

Elkészült a SmartImp offline ügyfélprogramunk továbbfejlesztett verziója, a WEBCAS névre hallgató online küldeménykezelő felületünk.
A közeljövőben bevezetendő új szolgáltatásainkat, kizárólag az új feladó felületen tudják megrendelni.

Mi is az a WEBCAS?

Az online küldeménykezelő egy jelszóval védett webes felület, mely lehetőséget nyújt a kétoldalú elektronikus adatközlésre, megkönnyítve ezzel a küldemény feladásával járó ügymenetet. Az összes szolgáltatás rendelkezésre áll benne, kinyomtatható belőle a küldemény azonosításhoz elengedhetetlen csomagcímke, illetve az átadáshoz szükséges gyűjtőlista is. A felület szinte percre pontos információkat mutat a küldemény státuszáról, a különböző szűrési lehetőségek megkönnyítik feladásaink nyomon követését.

Az online felületünk előnyei:

  • felhasználó névvel és jelszóval védett, biztonságos rögzítési felület
  • web alapú, így nem veszi igénybe a Felhasználó gépének erőforrásait
  • nem igényel szoftver telepítést
  • rugalmas hozzáférést biztosít, bárhonnan elérhető
  • valós információkat mutat a küldemény státuszáról
  • egyszerű és gyors használat
  • címzett lista importálható
  • egyedi adatfájlok beolvastatásának lehetőségével megkönnyíthető a megbízás állomány rögzítése
  • különböző riportok generálását támogatja
  • egy felületen akár több telephelyhez tartozó küldeményadatok is rögzíthetőek
  • letölthetővé teszi a küldemény leadását igazoló átvételi elismervényt (POD)
  • az elküldött megbízások adatait 30 napig eltárolja (ezen túlmenően a későbbiekben nagyobb időintervallumra is lementhetőek lesznek a korábbi megbízások és az ehhez kapcsolódó teljesítési információk).

    A rögzítéseket követő címkenyomtatás definiálható normál nyomtatóra és címkenyomtatóra egyaránt.
    Normál nyomtató esetében a címkeméret: 105mm x 72 mm A4/8-as formátumú.
    Címkenyomtató esetében a címkeméret: 100mmx100mm.

  • A felület elérhető magyar és angol nyelven is.
  • A rögzítési felület futtatható Windows és Macintosh operációs rendszerből indított böngészőkből egyaránt.

Regisztráció

A regisztráció rögzítéséhez a következő belépési adatok elengedhetetlenek:

Feladókód

A Smartimp programunkból generált 24 karakteres fuvarlevélszám első 5 karaktere.
Amennyiben nem ismeri ezt a feladási azonosítóját, kérjük vegye fel a kapcsolatot értékesítőjével vagy az értékesítési osztállyal az alábbi elérhetőség valamelyikén:


Belépési név

Csak élő e-mail cím lehet, erre fogjuk kiküldeni a belépéshez szükséges adatokat.


Jelszó

Szabadon definiálható, javasoljuk kis és nagybetűk, illetve számok kombinációját megadni. Nem tartalmazhat ékezetes, illetve speciális karaktert.


Amennyiben egy feladókódhoz kapcsolódóan egyszerre több felhasználóval is szeretnék a felületet használni, az akadálytalan használat érdekében javasoljuk azt, hogy felhasználóként külön belépési nevet, illetve jelszót legyenek szívesek majd rögzíteni.

Az online felület támogatja a több telephelyes használatot is, amennyiben ezzel a lehetőséggel élni szeretne, kérjük jelezze azt felénk a lentebb található Megjegyzés rovatban..


Kérjük figyelmesen töltse ki az alábbi űrlapot!

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező, a 2-ik és 3-ik felhasználó adatai nem!