GY.I.K.

Árajánlat, szerződéskötés

Az árajánlatban megkapott egyedi kondíciók az árajánlat kiadásának napjától 30 napig érvényesek. Ezen időszakon belül a keretszerződés aláírásával lép érvénybe az ajánlat. Amennyiben az érvényességi idő lejárt, akkor új ajánlat készítése végett kérjük, keresse értékesítési osztályunkat.
Jelezze igényét értékesítési osztályunk bármely alábbi elérhetőségén (ertekesites@tofhungary.hu; +36 1 8 777 420) vagy lépjen kapcsolatba velük on-line az “Árajánlatkérés” menüpont alatt és üzletkötőnk visszahívja Önt. Kérjük ne felejtse el megadni telefonos elérhetőségeit is.
A céginformációs adatlapon minden olyan adat szerepel a szerződő ügyfélről, amely cégünk dolgozói és az ügyfeleink közötti munkavégzést könnyíti, gyorsítja, valamint tartalmazza a keretszerződéshez feltétlenül szükséges adatokat.

Árukezelés

Megbízóink árufeladási igényüket web oldalunkon letölthető Árufelvételi adatlap e-mailben, faxon történő elküldésével, on-line kitöltésével vagy ügyfélszolgálati munkatársunknál telefonon jelenthetik be, akik munkaidőben (8.00 – 18.00) készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére. Budapesti árufelvétel esetén aznap 12.00 óráig, vidéki árufelvétel esetén előzetes egyeztetés alapján lehet megbízást leadni, a küldemények számának, összsúlyának, illetve térfogatának megadásával.
Nem, a trans-o-flex az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott csomag- paraméterektől eltérő nagyságú küldemény kézbesítését nem vállalja.
Önnek csupán 1 fuvarlevelet kell kitöltenie és azt a kijelölt, ún. főcsomagra ragasztania, a többi csomagot pedig ún. mellékcsomag-etikettel kell ellátni, amelye(k)et a főcsomag fuvarlevele alapján kell kitölteni. Futárunk árufelvételkor biztosítani tudja a feladáshoz szükséges fuvarlevelet és mellékcsomag-etiketteket.
Igen, küldeményét munkanapokon 23:00-ig feladhatja központi telephelyünkön, a 1239 Budapest, Európa út 12. (BILK logisztikai központ L1 épület) szám alatt. Az ezen időpontig feladott küldeményeknél vállaljuk a másnapi kiszállítást.
Igen, előzetes egyeztetés és a megfelelő szállítási mód (08H) kiválasztása / jelölése mellett. Nagyáruházi beszállítás esetén az időablakra történő kézbesítést kell választani és annak feltételei szerint eljárni.
Sikertelen kézbesítés esetén futárunk értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására, ugyanis tarifáink két kézbesítési kísérlet díját tartalmazzák.
Amennyiben a küldemény súlya nem haladja meg a 40 kg-ot, és egy ember kézi erővel képes azt mozgatni, úgy futárunk tudja teljesíteni a kézbesítést a megadott címen.

Utánvétbeszedés

A fuvarlevélen az “Utánvét összege” rovatot kell kitölteni a szolgáltatás kéréséhez, valamint a “Bank szla.” rovatban fel kell tüntetni a Megbízó bankszámlaszámát, amelyre az utánvét összegét utalhatjuk. A megadott forintösszeget 5-re vagy 0-ra végződő értékben fogja futárunk beszedni a címzettől az áru átadásakor, ezért kérjük, hogy csak kerekített összeget adjon meg. Figyelem! Az “Áruérték” mező tájékoztató jellegű és/vagy a kiegészítő küldemény-biztosításhoz tartozó információ, utánvét beszedésére nem kötelezi a futárt.
A beszedett utánvét összeg Megbízónak történő visszajuttatása a kézbesítést követő első munkanapon átutalással történik meg. Az utalásnál hivatkozunk a Megbízó által a “Küldeményt kísérő okmányok sorszáma” mezőben feltüntetett bizonylatszámra, vagy ennek hiányában a fuvarlevélszámra. Így az elutalt összeg könnyen azonosítható. Amennyiben a tranzakciós illeték minimalizásának érdekében már rendelkezett vagy rendelkezni szeretne ettől eltérő gyakoriságú utalásról, kérjük töltse ki és küldje vissza az erről szóló letölthető nyilatkozatot.
Van lehetőség arra, hogy a trans-o-flex készpénz formájában szállítsa vissza a beszedett utánvét összeget? Nincsen, a beszedett utánvét összegeket kizárólag átutalás útján juttatjuk vissza Megbízóink részére.
Utánvét módosítási kérelmet ügyfélszolgálatunknál írásban kell jelezni az ugyfelszolgalat@tofhungary.hu e-mail címen, vagy faxon a +36 1 8 777 499 számon. Utánvét összegre vonatkozó módosítási kérelmet csak abban az esetben tudunk teljesíteni, amennyiben a csomag kézbesítése még nem történt meg.
Igen, futáraink az utánvét összeg beszedésekor átvételi elismervényt nyújtanak át a címzettnek, amely igazolja az utánvét összeg átvételét.
Nemzetközi viszonylatban jelenleg öt célország esetén elérhető utánvét szolgáltatás az alábbi feltételek mellett:Szlovákia: Az utánvét összeg beszedésére kizárólag euróban (€) van lehetőség, amely eurós összeget Szlovákiában vagy Magyarországon nyitott eurós bankszámlaszámra utalunk heti egy alkalommal.

Románia: Az utánvét összeg beszedésére kizárólag lejben (RON) van lehetőség, amely lej összeget csakis Romániában nyitott lej-es bankszámlaszámra tudunk utalni, heti egy alkalommal.

Horvátország: Az utánvét összeg beszedésére kizárólag horvát kunában (HRK) van lehetőség, mely horvát kunás összeget Horvátországban nyitott horvát kunás bankszámlára utalunk heti egy alkalommal.

Csehország: Az utánvét összeg beszedésére kizárólag cseh koronában (CZK) van lehetőség, amely cseh koronás összeget Csehországban nyitott cseh koronás bankszámlaszámra utalunk heti egy alkalommal.

Ausztria: Az utánvét összeg beszedésére kizárólag euro-ban (€) van lehetőség, amely euro-s összeget csakis Ausztriában nyitott euro-s bankszámlaszámra utalunk, heti egy alkalommal.

Okmánykezelés, visszáru felévétel

A trans-o-flex vállalja a küldeményt kísérő okmányok (számla, szállítólevél) címzett által történő leigazoltatását, és a lekezelt okmányok megbízóhoz történő visszajuttatását. Ezen szolgáltatás iránti igény esetén a küldeményt kísérő, lekezelendő okmányokat egy külön okmánytartó tasakban kérjük a csomag oldalára felragasztani. Több csomag egy címre történő feladása esetén a kijelölt ún. főcsomag külső oldalára kell felragasztani a kezelendő okmányokat. A leigazolt dokumentum tartalmazza az átvétel dátumát, az átvevő nevét és a címzett bélyegzőjét. A kezelt okmányokat hetente szállítjuk vissza megbízóink címére. A szolgáltatás igénylésekor kérjük ne felejtse el kitölteni a fuvarlevél “Küldeményt kísérő okmányok sorszáma” mezőjét, ellenkező esetben nem tudunk felelősséget vállalni annak megfelelő teljesítéséért.
A Megbízó kérésére a küldemény kézbesítése során vállaljuk egy, a címzettől átvett, szállításra előkészített csomag (pl. garanciális vagy szerviz áru) következő munkanapi visszajuttatását a Feladó részére.
A visszáru kedvezményes díjon történő szállításának feltétele, hogy a visszirányú küldemény paraméterei ne haladják meg az eredeti küldemény paramétereit (azonos csomagolási egység és közel azonos súly, méret). A szolgáltatás a fuvarlevél „Visszáru felvétel” rovatának jelölésével igényelhető.

Számlázás

A számviteli törvény 167§-nak 2004 május 1.-ei változása miatt, az ezen időpont után kibocsátott számla aláírás, és pecsét nélkül is érvényes.

ARU – Megbízónk telephelyén kívül eső címre állunk ki az országban bárhol, majd az áru felvételét követő munkanapon kézbesítjük a küldeményt megbízónk saját telephelyén.

AR3 – Megbízónk telephelyén kívül eső címre állunk ki az országban bárhol, majd az áru felvételét követő munkanapon kézbesítjük a küldeményt, egy Megbízó által meghatározott címen, ami nem a saját telephelye.

ARL – Minden esetben ARU és AR3 szállítási módozathoz kapcsolódó részfolyamat, amellyel a felvett küldemény kiszállítását jelöljük a meghatározott címre.

ARU és AR3 folyamathoz tartozó fuvarlevélszám minden esetben különbözik a hozzá tartozó ARL részfolyamat fuvarlevélszámától. Ezzel a technikai bontással tudjuk külön nyomon követni a felvétel teljesítését, valamint a felvett küldemény útját.

Összeegyeztetésüket cégnév és dátum alapján végezheti el.

Mivel cégünk két hetes periódusban készíti számláit, a fordulónapokon (folyó hó 15. és utolsó napján) teljesített ARU és AR3 felvételi megbízáshoz tartozó szolgáltatás tétele az aktuális számlán, míg a hozzá tartozó ARL szolgáltatás tétele csak a következő periódusban készített számlán szerepel.

Ugyanazon feladótól és feladási napon, ugyanazon szállítási móddal és egy kézbesítési helyre feladott, de különböző fuvarlevélszámmal ellátott csomagokat a trans-o-flex kollektálja, azaz egységesíti. Kollektálás szolgáltatásunkkal ügyfelünk fuvarköltséget takarít meg, mivel az egy címre feladott küldemények összesített tömege határozza meg a szállítás díját.

Azon csomagok esetében, ahol az 1m³-re eső fajlagos tömeg kisebb, mint 167 kilogramm, ott a fuvardíj a térfogatsúly számítás alapján kerül meghatározásra.

Térfogat súly = (magasság×hosszúság×szélesség) / 6000 centiméterben kifejezve.

Amennyiben bármely térbeli kiterjedése meghaladja a 120 cm-es hosszúságot, és/vagy a 70 cm-es szélességet, és/vagy a 60cm-es magasságot, úgy túlméretes, feláras küldeményként kezelendő. (Bővebb információ: Általános Szerződési Feltételek 7.4. pont)

Ügyfélszoftver

Az ügyfélszoftvert szerződött ügyfeleink részére díjmentesen biztosítjuk.
Az egyes címke mérete 105 mm széles és 48 mm magas, egy A4-es íven 12 db kell, hogy legyen.
Az alábbi gyártók fogalmazzák:
– APLI Ref. 01289
– Avery Zweckform 3424
A program képes thermocímkés nyomtatóval is dolgozni, a lehetőségekről kérjük, érdeklődjön üzletkötőjénél.
Munkatársunk az ügyfélszoftver telepítésekor 1-2 ív etikettet biztosít az induláshoz, de a későbbiekben az ügyfélnek saját magának kell azt beszereznie.
A telepítést és a program ismertetését munkatársunk végzi előzetes időpont egyeztetés alapján, amelyről értékesítési csoportunk ad felvilágosítást a +36 1 8 777 420+36 1 8 777 420 telefonszámon.