Fontos tudnivalók nyomtatványok megrendeléséhez

Változtak ez év elejétől a csomagszállításhoz szükséges nyomtatványok megrendelési feltételei – a belső nyilvántartásunk egyszerűbb követhetősége érdekében cégünk ezentúl kizárólag az e-mailben érkezett nyomtatványrendelési igényeket dolgozza fel.

Hasznos tudnivalók a nyomtatványok megrendeléséhez:

  • A megrendeléseket minden esetben a berraktar@tofhungary.hu e-mail címre kell eljuttatni.
  • A megrendelésnek tartalmaznia kell az igényelt okmány típusát és a pontos darabszámot – ezen információk hiányában nem tudjuk teljesíteni a kéréseket.
  • A megrendelt nyomtatványokat a rendelés beérkezésétől számított 48 órán belül kiszállítjuk.
  • Okmánytartó tasakra külön megrendelést nem tudunk elfogadni.
  • 500 darab fuvarlevél és 500 darab okmánytartó tasaknál nagyobb mennyiség esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot az értékesítési osztályunkkal az ertekesites@tofhungary.hu email címen, vagy +36 1 8 777 420-as telefonszámon.

Rendelhető nyomtatványok:

Elérhető okmányok típusa Minimum rendelhető mennyiség
Fuvarlevél 100 db
Okmánytartó tasak 100 db
Mellékcsomag etikett 200 db
Törékeny matrica 10 ív/ 140 db

Törékeny etikett 5 Ft + Áfa/darab (1 íven 14 db etikett van, minimum mennyiség 10 ív – 140db esetén 700 Ft+Áfa)