Hogyan működünk?

Trans-o-flex

Belföldi hálózatunkat folyamatosan fejlesztjük, aminek eredményeként a küldemények kezeléséhez kapcsolódó operatív munkát a tizenhat vidéki és a budapesti központi depóban végezzük el. A budapesti központ és a vidéki depók közötti csomagáramlást az éjszakai órákban közlekedő 10-34 raklap méretű tehergépjárművekből álló gerinc hálózatunk segítségével biztosítjuk. A küldemények kézbesítését több mint 350 futárunk közreműködésével hétköznapokon munkaidőben és szombaton végezzük az ország területén.

Operáció

A csomag útja

A partnereink által feladott küldeményeket futáraink veszik fel és gyűjtik össze depóinkba. Gerinchálózatunk segítségével minden küldeményt a központi depónkba szállítunk, vonalkódos azonosítás és mérlegelés után szortírozó rendszerünk segítségével a postai irányítószámok alapján a kézbesítést végző depóinkhoz rendeljük. A küldemények megfelelő depóba történő szállítása az éjszaka során megvalósul, majd a hajnali órákban a vidéki depóink elvégzik a helyi túraszervezést, amely után futáraink kora reggel megkezdik a kézbesítést.

Kollektálás

Versenyelőnyt biztosítunk ügyfeleink számára

Ugyanazon feladótól, ugyanazon feladási napon, ugyanazon szállítási módozattal és csomagolási egységgel (doboz vagy raklap) egy kézbesítési helyre feladott, de különböző fuvarlevélszámmal ellátott csomagokat a TRANS-O-FLEX kollektálja, azaz egységesíti.
Kollektálás szolgáltatásunkkal megbízónk vevője akár többször is rendelhet naponta: a csomagok azonnal összekészíthetőek, becsomagolhatóak. Az egyedi azonosítóval – fuvarlevélszámmal – ellátott csomagokat a TRANS-O-FLEX összekollektálja, és az összesített tömeg alapján számolja fel a fuvardíjat. Kollektálás szolgáltatásunkkal ügyfelünk tehát fuvarköltséget takarít meg.

Felelősség vállalás

A TRANS-O-FLEX rendelkezik a tevékenységéhez szükséges biztosításokkal. Ez alapján megbízóink küldeményeire a kereskedelmi számlával leigazolt áruértékig vállalunk teljes felelősséget az áru felvételétől a címzetthez történő kézbesítésig. A káresemények megelőzése érdekében fontosnak tartjuk, hogy partnereink, ismerve az általuk feladott áruik tulajdonságait, mindig a megfelelő csomagolással lássák el azokat.

Technikai háttér

Rendszerünk alappillére az egyedi vonalkódos csomagazonosítás.
Az árufelvételtől egészen a kézbesítésig legalább négy ellenőrzési ponton haladnak át megbízóink küldeményei. Ezeken a pontokon vezeték nélküli és GPRS hálózatokon kommunikáló mobil PDA-kat használunk. Az eszközök segítéségével biztosítjuk minden operációs folyamat nyomonkövethetőségét és ezzel a garantált 24 órás szállítási határidők betartását. A küldemények útvonala és státusza a weboldalunkon található “track & tracefelületen valós idejű információként bármely megbízónk számára elérhető.

Szállítási kapacitás

A TRANS-O-FLEX logisztikai részlege kiemelt figyelemmel kíséri a hálózatban teljesítő futárkörök és gerinchálózati szállító járművek telítettségét annak érdekében, hogy a vállalt kézbesítési határidők a megbízások 99,8%-ában teljesüljenek. Az egyre növekvő megbízásszámmal lépést tartva a logisztikai tervezés mindig képez olyan tartalékot a disztribúciós hálózat kapacitásában, amely bármilyen okból eredő címszám növekedést (szezonalítás, alkalmi promóciós termékek kézbesítése, karácsonyi szezon stb.) rugalmasan képes kezelni.