Miért a TOF?

Az 1997-ben alapított, majd az Osztrák Posta által 2007-ben a Merland Expresszel együtt felvásárolt, csomaglogisztikára specializálódott Road Parcel a német TRANS-O-FLEX Schnell-Lieferdienst GmbH & Co. KG arculati elemeit átvéve csatlakozott 2009-ben a trans-o-flex Logistics Group-hoz – ezzel a lépéssel az Osztrák Posta a kelet-európai régióban működő leányvállalatai közül elsőként Magyarországon vezette be a combi-freight logisztika meghatározó képviselőjeként ismert márkanevet.

Kik vagyunk?

TRANS-O-FLEX

A Csomagszállító.


Az 1997-ben alapított, majd az Osztrák Posta által 2007-ben a Merland Expresszel együtt felvásárolt, csomaglogisztikára specializálódott Road Parcel a német TRANS-O-FLEX Schnell-Lieferdienst GmbH & Co. KG arculati elemeit átvéve csatlakozott 2009-ben a trans-o-flex Logistics Group-hoz – ezzel a lépéssel az Osztrák Posta a kelet-európai régióban működő leányvállalatai közül elsőként Magyarországon vezette be a combi-freight logisztika meghatározó képviselőjeként ismert márkanevet.

Cégünk garantált időn belül, gyűjtőfuvarozási rendszerben továbbítunk ügyfeleink számára dokumentumokat, kereskedelmi árukat és egyéb küldeményeket
A 40 kg-nál kisebb tömegű, megcímzett és egyedileg azonosítható, kézzel mozgatható csomagok kézbesítése mellett a raklapos áruk ugyanazon hálózatban történő szállítását is vállalja.
A napi 25 000 belföldi küldemény másnapi kézbesítéséért 20 fős ügyfélszolgálatunk mellett, több mint 350 futárunk felel.

Cégadatok

Társasági forma:
Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság neve:
TRANS-O-FLEX Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság rövidített neve:
TRANS-O-FLEX Hungary Kft.
Székhely:
1239 Budapest, Európa út 12.
Cégjegyzékszám:
01-09-980899
Adószám:
13947109-2-43
Közösségi adószám:
HU13947109
Bejegyezve:
2007/01/22

Mire vagyunk képesek?

Ügyfélközpontú

Nálunk az ügyfelek az elsők

20 fős ügyfélszolgálati stábunk mindennapi feladata az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, a beérkező kérdések és igények kezelése – az ügyfeleink nálunk mindig fókuszban vannak. Kiemelt partnereink számára dedikált ügyfélkapcsolati munkatársat biztosítunk.

Ügyfeleink sms-ben és e-mailben is kérhetnek tájékoztatást küldeményük útjáról és célba érkezéséről, a webolalunk Track & Trace felületén pedig bármikor nyomon követhetik a csomag mozgását.

A még hatékonyabb és egyszerűbb ügyfélkapcsolatot elősegítendő kifejlesztettük weboldalunkon az E-Ügyfélszolgálatot, ahol az általános ügyintézést gyorsan, a nap bármely szakában online bonyolíthatják ügyfeleink.

Piacképes

Piacképes árakat kínálunk

Árajánlatainkat úgy alakítjuk ki, hogy lehetőség szerint maximálisan figyelembe vegyük ügyfeleink egyedi igényeit, így akár teljesen személyre szabott kondíciókat kínálhatunk. Ár-érték arányunk az egyik alapvető érv amellett, hogy minket válasszanak partnerként.

Gyors

Gyorsak vagyunk

Ön átadja, mi pedig másnap, a feladást követő munkanapon kézbesítjük a feladott küldeményeket, mindenkor szem előtt tartva azt, hogy ügyfeleinknek fontos, hogy mielőbb eljussanak csomagjaik a címzettekhez.

Tapasztalt

Széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezünk

Több mint 15 éves szakmai múlttal rendelkezünk a magyar piacon – hiszen cégünk jogelődje, a Road Parcel Kft. már 1997-ben jelen volt Magyarországon. A 2007-ben tulajdonosunkká vált Osztrák Posta pedig olyan szakmai hátteret biztosít számunkra, amely hosszú távon megalapozza fejlődésünket.

Megbízható

Megbízhatóak vagyunk

Aki egyszer minket választott partnerként, az jellemzően hosszú ideig számít is szolgáltatásunkra – mi pedig mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink elégedettségét fenntartsuk.
Évről-évre elvégzett ügyfél elégedettségi felmérésünkből kiderül, hogy ügyfeleink 85 %-a ajánlana minket saját partnereinek, ami számunkra munkánk legmagasabb szintű elismerése.

Országos

Mindenhol ott vagyunk

Egész Magyarország területén kézbesítünk és veszünk fel csomagokat, 20 depóval működünk az országban, és a küldeményeket a feladást következő munkanapon célba juttatjuk. Sőt, külföldre is kézbesítünk, 16 országba vállaljuk küldemények szállítását. A jól összehangolt nemzetközi partnerhálózatra támaszkodva a külföldi kézbesítéseinknél is a saját magunktól elvárt magas színvonalat és megbízhatóságot garantálhatjuk ügyfeleinknek.

Rugalmas

Rugalmasak vagyunk

Igyekszünk partnereink igényeihez igazodni, és olyan megoldásokat kínálni, amelyek elősegítik a hatékonyabb együttműködést.

Hogyan működünk?

Operáció

A csomag útja

A csomag útja

A partnereink által feladott küldeményeket futáraink veszik fel és gyűjtik össze depóinkba. Gerinchálózatunk segítségével minden küldeményt a központi depónkba szállítunk, vonalkódos azonosítás és mérlegelés után szortírozó rendszerünk segítségével a postai irányítószámok alapján a kézbesítést végző depóinkhoz rendeljük. A küldemények megfelelő depóba történő szállítása az éjszaka során megvalósul, majd a hajnali órákban a vidéki depóink elvégzik a helyi túraszervezést, amely után futáraink kora reggel megkezdik a kézbesítést.

A folyamatosan fejődő gerinchálózatunk jelenleg 20 depóból áll.

Depótérkép

Kollektálás

Versenyelőnyt biztosítunk ügyfeleink számára

Ugyanazon feladótól, ugyanazon feladási napon, ugyanazon szállítási módozattal és csomagolási egységgel (doboz vagy raklap) egy kézbesítési helyre feladott, de különböző fuvarlevélszámmal ellátott csomagokat a TRANS-O-FLEX kollektálja, azaz egységesíti.

Kollektálás szolgáltatásunkkal megbízónk vevője akár többször is rendelhet naponta: a csomagok azonnal összekészíthetőek, becsomagolhatóak. Az egyedi azonosítóval – fuvarlevélszámmal – ellátott csomagokat a trans-o-flex összekollektálja, és az összesített tömeg alapján számolja fel a fuvardíjat. Kollektálás szolgáltatásunkkal ügyfelünk tehát fuvarköltséget takarít meg.

Felelősségvállalás

A TRANS-O-FLEX rendelkezik a tevékenységéhez szükséges biztosításokkal

Ez alapján megbízóink küldeményeire a kereskedelmi számlával leigazolt áruértékig vállalunk teljes felelősséget az áru felvételétől a címzetthez történő kézbesítésig. A káresemények megelőzése érdekében fontosnak tartjuk, hogy partnereink, ismerve az általuk feladott áruik tulajdonságait, mindig a megfelelő csomagolással lássák el azokat.

Technikai háttér

Rendszerünk alappillére az egyedi vonalkódos csomagazonosítás

Az árufelvételtől egészen a kézbesítésig legalább négy ellenőrzési ponton haladnak át megbízóink küldeményei. Ezeken a pontokon vezeték nélküli és GPRS hálózatokon kommunikáló mobil PDA-kat használunk. Az eszközök segítéségével biztosítjuk minden operációs folyamat nyomon követhetőségét és ezzel a garantált 24 órás szállítási határidők betartását. A küldemények útvonala és státusza a weboldalunkon található “track & trace” felületen valós idejű információként bármely megbízónk számára elérhető.

Szállítási kapacitás

Szállítási kapacitásA TRANS-O-FLEX logisztikai részlege kiemelt figyelemmel kíséri a hálózatban teljesítő futárkörök és gerinchálózati szállító járművek telítettségét annak érdekében, hogy a vállalt kézbesítési határidők a megbízások 99,8%-ában teljesüljenek. Az egyre növekvő megbízásszámmal lépést tartva a logisztikai tervezés mindig képez olyan tartalékot a disztribúciós hálózat kapacitásában, amely bármilyen okból eredő címszám növekedést (szezonalítás, alkalmi promóciós termékek kézbesítése, karácsonyi szezon stb.) rugalmasan képes kezelni.

ISO-minősítések

Minőségbiztosítási tanúsítványaink

ISO

ISO 9001

ISO 14001Minőségi szolgáltatásunk garanciájaként cégünk 2009 augusztusától megkapta az International CERT Hungary Kft. által kiállított integrált MSZ EN ISO 9001:2009 és MSZ EN ISO 14001:2005 minőségirányítási és környezetközpontú irányítási rendszer szabványszerű működtetésére vonatkozó tanúsítványt.

Célunk, hogy

  • olyan minőségirányítási rendszert működtessünk, amely biztosítja a megelőzést, a hibajavítást és szolgáltatásunk színvonalának ellenőrzését és fejlesztését. Emellett fő irányelvünk a szolgáltatási minőség javítása, amelynek érdekében folyamatos szervezeti, informatikai és technológiai fejlesztéseket végzünk
  • megfeleljünk az egyre növekvő megbízói elvárásoknak, ennek érdekében bővítjük a szállítási- és szolgáltatási portfóliónkat
  • megbízóink részére biztosítsuk a fejlődés lehetőségét, ebben stratégiai partnernek tekintsék a trans-o-flex Hungary Kft-t bel- és külföldön egyaránt, ezért kapacitásainkat folyamatosan növeljük, szorosan együttműködünk a trans-o-flex Logistics Group tagjaival, a tulajdonos leányvállalataival és a környező országok szolgáltatóival
  • jól képzett kollegákkal, jól felszerelt irodákban és raktárakban, kulturált munkakörülmények között lássuk el feladatainkat
  • a TRANS-O-FLEX az alvállalkozóival szemben támasztott követelmények betartását szigorúan ellenőrizze a minőségi szolgáltatás érdekében

Vállaltunk célul tűzte ki, hogy tevékenységét a vállalat minden szervezeti szintjén környezettudatosan kívánja végezni. Megkülönböztetett figyelmet fordítunk arra, hogy a jó környezetvédelmi gyakorlat közös cél legyen minden dolgozónk és a szervezet képviseletében dolgozók számára egyaránt.

Környezetpolitikánk alapja, hogy vállalatunk tevékenységeit a rá vonatkozó környezetvédelmi jogszabályoknak, törvényi követelményeknek teljes mértékben megfelelően lássa el.

Vállalatunk elkötelezi magát a folyamatos fejlődés mellett, és törekszik a tevékenységei által kifejtett káros környezeti hatások minimalizálására, csökkentésére.

Cégvezetésünk kötelezettséget vállal arra, hogy a Környezetpolitika megvalósítása érdekében konkrét célokat fogalmaz meg és betartja a környezetvédelemmel kapcsolatos eljárások, utasítások alapelveit és céljait.

A Környezetpolitikánkban a következő irányelveket és feladatokat fogalmazzuk meg:

  • Dolgozóink és a szervezet képviseletében dolgozó kollégák oktatása, környezettudatosságának fejlesztése fontos számunkra annak érdekében, hogy felismerjék és csökkentsék tevékenységeik környezetre gyakorolt káros hatásait.
  • Figyelünk arra, hogy a tevékenységeinkre vonatkozó környezetvédelmi jogszabályokat, törvényi előírásokat, belső szabályozásokat folyamatosan nyomon kövessük és maradéktalanul betartsuk.
  • Törekszünk a tevékenységeink során keletkező szennyezések megelőzésére, a keletkező hulladékok és egyéb káros környezeti hatások minimalizálására.
  • A környezetvédelem érdekében nyílt kommunikációt folytatunk a vevőinkkel, beszállítóinkkal, hatóságokkal és egyéb érdekelt felekkel. Értékelési eljárást működtetünk a környezetvédelemmel kapcsolatos folyamatos javítás szemléltetéséhez.