Vezetőség

Pesztericz Péter

Ügyvezető igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Ügyvezető igazgatóként felelős a cég egészének stabilitásáért, és gondoskodik arról, hogy a trans-o-flex Hungary Kft. mindenkor megfeleljen a tulajdonosi elvárásoknak. Irányítja és részt vesz a céget érintő folyamatokban, koordinálja az Osztrák Postához kötődő projekteket, illetve felügyeli a cég marketingtevékenységét. Mint munkáltató minden munkavállalóért felel, a cég egészét érintő változások menedzselése mellett. Kijelöli a közép- és hosszú távú stratégiai irányokat.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A cég szervezeti átalakítása.
  • A cég új telephelyre költöztetése a BILK logisztikai központba.
  • Az új szortír-rendszer kialakítása.
  • Ügyfélszolgálati Call-center kiépítése.
  • A vállalat új weboldalának elkészítése és az online fejlesztések koordinálása.
  • A B2C piac felé nyitás előkészítése.

Mire büszke a TRANS-O-FLEX történetében?

  • Arra, hogy a cég megtartotta 4. pozícióját a magyarországi CEP piac garantált idejű, kiscsomagos szegmensében, 2012-ben 23,2%-kal több küldeményt és 16,8%-kal több bevételt realizálhatott az előző évhez képest.
  • Arra, hogy a cég központi telephelye új helyszínre költözött, egyúttal új szortír- és irodaközpont jöhetett létre a BILK logisztikai központban.
  • Arra, hogy sikerül évek óta jó kapcsolatot fenntartani mind az ügyfelekkel, mind az alvállalkozókkal.
  • Arra, hogy az ügyfélközpontú szemléletet (ideértve a hírleveleket, a call center működtetését, a partnerrendezvényeket, az e-mail és sms-értesítések bevezetését) sikerült meghonosítani a cégen belül és egy jól működő csapatot összekovácsolni.
Pesztericz Péter

Molnár Tímea

Humánerőforrás igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

A TRANS-O-FLEX Hungary üzleti stratégiájához igazított létszám terv teljesítésének megszervezése, a megfelelő létszámú munkaerő megtartása. Teljesítmény-követelmények megfogalmazása, kommunikálása, mérése és fejlesztése. Szervezetfejlesztés, változás-menedzsment. A munkavállalók szakmai és általános ismereteinek fejlesztéséhez tervek és programok kidolgozása. A szervezet érdekeltségi rendszerének, és a munkavállalók egyéb ösztönzési formáinak kialakítása.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • Kanadában szerezte humánerőforrás-menedzseri diplomáját, és itt kezdte pályafutását is – a burlingtoni Evertz Microsystems Ltd.-nél adminisztrátorként kezdett, majd néhány éven belül HR menedzser lett.
  • Dolgozott az OMV Magyarországnál és a Scania Hungary-nál, mint HR menedzser.
  • A TRANS-O-FLEX-et megelőzően a Rex-Bud Kft. HR Business Partnere volt, ahol többek között a feladatai közét tartozott a cég új HR stratégiájának kidolgozása és bevezetése.

Milyen kihívásra számít a TRANS-O-FLEX-nél?

Minden cég számára kihívást jelent a fellelhető legjobb munkaerő megtalálása, a tehetséges munkaerő megtartása. Hazánkban a HR szakma több szempontból is változáson megy keresztül, Tímea ezért is szeretné a nemzetközi tapasztalatait alkalmazva a HR terület általános megítélését javítani. Ezt egy pozitív hozzáállású, a dolgozó, és a cég érdekeit is figyelembe vevő nem konvencionális HR stratégiával tervezi megvalósítani. Ami ehhez a kulcs: összetartó, hatékony csapat felépítése, a munkavállalók motiválása, fejlesztése.

Molnár Tímea

Vass László

Informatikai vezető

Mik a legfontosabb feladatai?

Feladatai közé tartozik a meglévő vállalat-irányítási rendszer felügyelete, a hálózat stabil működésének biztosítása, naprakész fenntartása. Informatikai igazgatóként felel a jelenlegi rendszer fejlesztéseiért, koordinálja az érintett osztályok ezzel kapcsolatos feladatait és rendszeresen riportol az anyavállalat felé.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A korábbi jogelőd vállalat informatikai átvilágítása.
  • A Merland Express vállalati integrációja során a cég korábbi rendszerének lecserélését és az aktuális folyamatok bevezetését irányította.

Mire büszke a TRANS-O-FLEX történetében?

  • Arra, hogy a cég új telephelyekre költözésekor (2009-ben Gyálra, majd 2011-ben a BILK Logisztikai Központba) az informatikai rendszert sikerült időben, a folyamatos munkavégzést garantáló minőségben kialakítani, implementálni.
  • Arra, hogy a cég 2011-ben bevezette a nyilvános Track and Trace (csomagkövető) rendszert és az MC75 szkennerek használatát, amely országos szinten tesz lehetővé tényleges online útvonal és átadási információ-továbbítást.
  • Arra, hogy az ügyfélprogramunk újabb és újabb funkciói hatékony segítséget jelentenek régi és új partnereinknek egyaránt.
Vass László

Kis László

Logisztikai igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Igazgatóként irányítja a legtöbb munkavállalót magában foglaló, teljes logisztikai csapat munkáját, amelybe bele tartozik a kézbesítéseket, és árufelvételeket végző alvállalkozói- és depó hálózat, a raktári munkafolyamatokat és a csomagok / raklapok elosztását, irányba állítását végző központi raktár munkáját.

Gondoskodik a szolgáltatás stabil működéséről, a mögöttes háttérfolyamatok hatékony kialakításáról és bevezetéséről. Szoros együttműködésben a kereskedelmi osztállyal részt vesz a vállalt raktározási szolgáltatásának tervezéséért, fejlesztéséért. Felelős a költségek optimalizálásáért, tervezéséért, és az operációt érintő eredmények riportolásáért. Részt vesz az Osztrák Posta által indított projektekben és különböző szakmai fórumokon, konferenciákon, ügyféltalálkozókon képviseli a céget.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • A cég új telephelyre költöztetése a BILK logisztikai központba.
  • A raktári folyamatok LEAN szemléletű optimalizálása.
  • Az új szortírozó rendszer kialakítása.
  • A futárok napi munkavégzésében nélkülözhetetlenné vált, online kapcsolattal rendelkező Motorola MC75 szkennerek bevezetése.

Mire büszke a TRANS-O-FLEX történetében?

  • A jogelőd cégek logisztikai hálózatának sikeres integrációjára.
  • Az új szortírozó központ tervezésére,kialakítására és az online szkennerek bevezetésére.
  • A stabil hálózatra és az alvállalkozókkal kialakított partnerkapcsolatra.
  • Arra, hogy évről-évre sikerül megfelelni a megbízói elvárásoknak és folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást tud biztosítani a vállalat.
Kis László

Pap Viktória Katalin

Pénzügyi igazgató

Mik a legfontosabb feladatai?

Pénzügyi vezetőként feladatai közé tartozik a cég pénzügyi, számviteli és kontrolling rendszerének kialakítása, felügyelete, irányítása, valamint a pénzügyi osztályon dolgozó kollégák szakmai irányítása, fejlesztése, motiválása. Havi zárások alkalmával rendszeresen és ad-hoc riportokat készít elő a felsővezetők és a tulajdonosok részére, szükség esetén kapcsolatot tart a társaság könyvvizsgálóival.

Milyen kihívásokra számít a munkájában?

Viktória fontosnak tartja az egyes belső folyamatok optimalizálását, a hatékonyságuk növelését, különös tekintettel a kintlévőségek csökkentésére. Ennek megvalósítása jelenti szerinte a legnagyobb kihívást munkájában.

Mire büszke a TRANS-O-FLEX Hungary történetében?

Arra, hogy 2009 óta egy családias hangulatú, dinamikusan fejlődő vállalat összetartó csapattagja lehet egy olyan vállalatnál, amely folyamatos árbevétel növekedés mellett képes a változó piaci körülményekre gyorsan reagálni.

Pap Viktória Katalin

Dévai Gábor

Logisztikai igazgatóhelyettes

Mik a legfontosabb feladatai?

Feladatai közé tartozik a nappali és éjszakai raktár vezetése, új futárindítási- és futárérkeztetési folyamatok kidolgozása az éjszakai operációban.

Emellett felel az éjszakai adatrögzítés folyamatinak optimalizálásáért, és az új raktári operatív folyamatok kidolgozásáért,
valamint hozzá tartozik az épület karbantartással kapcsolatos feladatok irányítása, kamera-rendszerrel, beléptető rendszerrel kapcsolatos feladatok ellátása is.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • Az ügyfélszolgálat szervezeti átalakítása.
  • ISO 9001 és ISO 14001 tanúsítványok bevezetése és megtartása.
  • Ügyfélszolgálaton működő új call center bevezetése.
  • Új futár formaruházat bevezetése.
  • Raktári targonca-flotta cseréje környezetkímélő típusokra.

Mire büszke a TRANS-O-FLEX történetében?

  • Arra, hogy egy dinamikusan fejlődő cég csapatának lehet fontos láncszeme.
  • Arra, hogy új, egy modern call center és egy felkészült csapat várja a megbízókat a vonalak végén.
  • Arra, hogy a saját területéhez tartozó ISO minőségbiztosítási tanúsítványokat hat éve folyamatosan sikerül megújítani.
  • Arra, hogy részese lehetett a cégen belüli ügyfélorientált szemlélet kialakításának.
Dévai Gábor