Keretszerződés és számlázás

Belföldi szolgáltatások esetén

Rendszeres megbízás esetén (rendszeresen, árufelvételi alkalmanként több címre feladott küldemények) érdemes felvenni kapcsolatot üzletkötőinkkel és egy egyedi, az alapdíjainknál kedvezményesebb árakat magában foglaló keretszerződést kötni.

A szerződésnek fontos feltétele, hogy a fuvardíjat minden esetben a szerződő fél fizesse.

Személyre szabott kondíciók

Rendszeres megbízás esetén (rendszeresen, árufelvételi alkalmanként több címre feladott küldemények) érdemes felvenni kapcsolatot üzletkötőinkkel és egy egyedi, az alapdíjainknál kedvezményesebb árakat magában foglaló keretszerződést kötni. A szerződésnek fontos feltétele, hogy a fuvardíjat minden esetben a szerződő fél fizesse.

A kedvezményes díjakat nemcsak a megbízások gyakorisága, hanem a szállítandó áruk tulajdonsága, az igényelt szolgáltatások és számos egyéb sajátosság ismeretében alakítjuk ki.

A keretszerződés nemcsak személyre szabott kondíciókat jelent, hanem további előnyöket is biztosít, többek között:

  • ingyenes ügyfélprogramunk használatának lehetőségét, amely segítségével nem kell több fuvarlevelet kitölteni, helyette nyomtatható etikett generálódik;
  • sms és e-mail értesítési szolgáltatások igényelhetőségét;
  • az árufelvételek idejének egyedi meghatározását és rendszeresítését;
  • több telephely feladásainak összevont számlázási lehetőségét;
  • e-mail-ben küldött listát az elutalt utánvétekről a megjelölt e-mail cím(ek)re;
  • e-mail-ben küldött e-számlamellékletet a megjelölt e-mail cím(ek)re;
  • e-mail-ben küldött, az ügyfélprogramba beforgatható kézbesítési információkat;
  • a track and trace rendszerünkben saját azonosítóra való kereshetőséget;
  • elsők közötti értesülést legfrissebb híreinkről, újdonságainkról, fejlesztéseinkről.

Számlázás

Belföldi szolgáltatások esetén minden Megbízónknak kéthetes időközönként (adott hónap 1-15, illetve 16-30/31-e közötti időszakokra vonatkozóan), átutalásos, 12 napos fizetési határidejű részletes időszaki elszámolási számlát küldünk, amely tartalmazza a tárgyidőszakban igénybe vett szolgáltatások összesített díját.

A számlamelléklet e-mail-ben érkezik a szerződéskor vagy az „E-számlamelléklet hozzájárulás” letölthető formanyomtatványban megadott cím(ek)re.


Ha a Címzett fizeti a fuvardíjat:

Bár cégünk belföldön biztosítja azt a szolgáltatást, hogy a fuvardíjat a címzett fizesse meg futárunknak a küldemény kézbesítésének időpontjában (vigyázat, nem keverendő össze az utánvétes kézbesítéssel!).

Ez esetben futárunk mindig az aktuális alapdíjszabás szerint (ÁSZF 2. sz. melléklet), készpénzfizetési számla ellenében szedi be a fuvardíjat a kézbesítés időpontjában. A megbízó egyedi keretszerződésben szereplő kedvezményeket tehát ebben az esetben nem tudjuk érvényesíteni a címzettnek kiállított számlában.

Nemzetközi szolgáltatások esetén

Személyre szabott kondíciók

Rendszeres nemzetközi megbízások esetén is érdemes egyedi árajánlatot kérni értékesítési osztályunktól. Ügyfélprogramunk lehetőséget biztosít export csomagok feladására is, import szolgáltatási igény esetén pedig csak egy letölthető Árufelvételi adatlapot kell eljuttatni nemzetközi ügyfélszolgálatunknak.


Számlázás

A nemzetközi feladásokról havonta állítunk ki átutalásos, 12 napos fizetési határidejű számlát (hónap 1-30/31 időszakra vonatkozóan), amely tartalmazza a tárgyidőszakban igénybe vett szolgáltatások összesített díját. A számla mellé részletes mellékletet is küldünk.

Nemzetközi szállítások esetén kizárólag “megbízó fizet” opció mellett biztosítjuk a szolgáltatást, tehát minden esetben a Megbízó félnek kell megfizetni a fuvardíjat.


Ha a Címzett fizeti a fuvardíjat:

Bár cégünk belföldön biztosítja azt a szolgáltatást, hogy a fuvardíjat a címzett fizesse meg futárunknak a küldemény kézbesítésének időpontjában (vigyázat, nem keverendő össze az utánvétes kézbesítéssel!).

Ez esetben futárunk mindig az aktuális alapdíjszabás szerint (ÁSZF 2. sz. melléklet), készpénzfizetési számla ellenében szedi be a fuvardíjat a kézbesítés időpontjában. A megbízó egyedi keretszerződésben szereplő kedvezményeket tehát ebben az esetben nem tudjuk érvényesíteni a címzettnek kiállított számlában.

Árajánlatkérés

    Árajánlatkéréssel kapcsolatban forduljon bizalommal értékesítő kollégáinkhoz vagy válassza Árajánlatkérés menüpontunkat.


Értékesítő kollégánk elérhetőségei:


Pénzügyi osztályunk és kollégáink elérhetőségei:

Pénzügy


Számlázás:

Cégnevek A-tól G-ig:

    Páliné Kaszás Andrea

  • Telefon:

    +36 1 8 777 437


Cégnevek Gy-tól Ő-ig:

    Aradán Dorina

  • Telefon:

    +36 1 8 777 432


Cégnevek P-tól Zs-ig:

    Hámor Attila

  • Telefon:

    +36 1 8 777 432


Utánvétkezelés:


Kintlévőség-kezelés: