Kiegészítő szolgáltatások

Utánvétes kézbesítés

1 millió Ft-ig vállaljuk utánvétes küldemények kézbesítését, és mindig ügyelünk a beszedett áruérték gyors és pontos átutalására. A határidő ebben a szolgáltatási módban is kiemelt szerepet kap: a beszedett készpénzt a kézbesítést követő munkanapon átutaljuk a megbízó számlájára (amennyiben arról korábban másképp nem rendelkezett).

A TRANS-O-FLEX szolgáltatása teljes körű biztonságot jelent, mivel a küldeményt csak akkor adjuk át, ha a pénzt beszedtük. A szolgáltatás megrendelésekor kérjük ne felejtse el megadni bankszámlaszámát, amelyre az utánvét összegét utalhatjuk. A megadott forintösszeget 5-re vagy 0-ra végződő értékben fogja futárunk beszedni a címzettől, ezért kérjük, hogy csak kerekített összeget adjon meg.


Figyelem!

Az “Áruérték” mező tájékoztató jellegű és/vagy a kiegészítő küldemény-biztosításhoz tartozó információ, utánvét beszedésére nem kötelezi a futárt.


Az alábbi szolgáltatásokhoz választható:

Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Visszáru felvétel

A Megbízó kérésére a küldemény kézbesítése során vállaljuk egy, a címzettől átvett, szállításra előkészített csomag (pl. garanciális vagy szerviz áru) következő munkanapi visszajuttatását a Feladó részére.

A visszáru kedvezményes díjon történő szállításának feltétele, hogy a visszirányú küldemény paraméterei ne haladják meg az eredeti küldemény paramétereit (azonos csomagolási egység és közel azonos súly, méret).


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Tételes küldemény átadás

Megbízónk kérésére áruját a címzettnek tételesen adjuk át; a címzett jelenlétében felbontjuk az áru csomagolását és a szállítólevéllel egyeztetve számolunk el a küldemény tartalmával; közösen ellenőrizve az egyes csomagok tartalmának hiánytalanságát.


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Okmánykezelés

A küldeményhez csatolt dokumentumot (például: számla, szállítólevél) a címzettel aláíratjuk és visszajuttatjuk azt a Megbízó részére. A leigazolt okmány tartalmazza a dátumot, az átvevő nevét és a címzett bélyegzőjét. A leigazoltatott kísérő okmányokat hetente küldjük vissza megbízóink címére.

A kezelendő okmányokat egy külön okmánytartó tasakban kérjük a csomag oldalára felragasztani. Okmánykezelési szolgáltatás esetén kérjük, ne felejtsék el jelölni a szolgáltatást, illetve megadni a kezelendő okmány(ok) számát (egyedi azonosítóját) a fuvarlevél 4.d – „Küldeményt kísérő okmányok száma” rovatában!


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Kiegészítő küldeménybiztosítás

Ügyfeleink küldeményeinek biztosítási díját a fuvardíjak 100.000 Ft áruértékig tartalmazzák. Küldeménybiztosítási szolgáltatásunk arra nyújt lehetőséget ügyfeleinknek, hogy a 100.000 Ft – 500.000 Ft áruértékek közé eső küldeményeiket egyedileg biztosíthassák.

A szolgáltatás megrendelésekor kérjük ne felejtse el „x”-szel jelölni ezen igényét és pontosan megadni a biztosítandó áru értékét!


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Időkapus beszállítás

N48 vagy N24 szállítási móddal kombinálva a hipermarketbe feladott küldeményeket a Megbízó kérésére egy meghatározott időintervallumban (minimum 2 óra) kézbesítjük.


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Bankkártyás fizetés

A webáruházak forgalmának dinamikus növekedésével új igények jelentkeztek a piacon, és szolgáltatóként mi is arra törekszünk, hogy mind több kényelmi funkciót biztosítsunk ügyfeleiknek. Ezek közül egy a bankkártyával való fizetés lehetősége.

A címzettek számára előnyös lehet, hogy többféle fizetési megoldás közül választhatnak: A bankkártyás fizetéshez többféle kártyát is elfogadunk, jelenleg a Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron és V-Pay kártyák elfogadása biztosított. Sőt, válaszható a PayPass-fizetési megoldás, vagy a mágnescsík beolvasása is. A címzetteknek elegendő a csomag átvételekor eldönteniük, milyen módon rendezik az utánvét összegét. Kártyás fizetés esetén nincs probléma a váltópénzzel, visszajáróval sem. A fizetés megtörténte után a címzettek átvételi elismervényt kapnak e-mailben, így meggyőződhetnek a szolgáltatás megbízhatóságáról.

Amennyiben a Megbízók ezt az új szolgáltatást választják, rugalmasságot biztosíthatnak vásárlóik számára, egyben egy megbízható és gyors fizetési módszert tesznek elérhetővé. Tekintve, hogy a szolgáltatásunk az egész ország területére kiterjedt, a címzettek földrajzi helyétől függetlenül a bankkártyás fizetés elérhetőségét illetően nincs különbség. A Megbízók számára ugyanakkor versenyelőnyt jelenthet a többi versenytárssal szemben, ha ilyen plusz kényelmi szolgáltatást kínálhatnak fel ügyfeleiknek.


A szolgáltatás megrendelésének módjáról, pontos díjáról értékesítési osztályunk ad bővebb felvilágosítást: ertekesites@tofhungary.hu e-mail címen vagy a +36 1 877 7420-as telefonszámon.

Címzett előértesítések

(SMS/E-MAIL)


Tájékoztató üzenetet küldünk a kiszállítandó küldemények címzettjeinek, amellyel felhívhatjuk figyelmét, hogy mikor számíthat csomagja érkezésére, amennyiben a feladó ezt a szolgáltatást megrendeli. Az információt a címzett megkaphatja e-mailben vagy sms-ben is.


Miért érdemes élni ezzel a lehetőséggel?

  • A címzett időben értesülhet róla, hogy küldeménye várható.
  • Megtudhatja, pontosan mikor számíthat a futár érkezésére, így nem kell egész nap készenlétben lennie.
  • Ha más időpontban lenne alkalmas számára a csomag kiszállítása, ügyfélszolgálatunkkal felvéve a kapcsolatot, egyeztethet új időpontról.
  • Az értesítés megrendelhető szerződött és nem szerződött ügyfeleink számára egyaránt, ügyfélprogramon keresztül, online rögzítéssel, illetve az igénylés feladható saját rendszerből is.

A szolgáltatás megrendelése esetén a csomag kiszállításának reggelén értesítőt küldünk a címzettnek a megadott e-mail címre vagy telefonszámra, amely tartalmazza:

  • a megbízó nevét,
  • a futár elérhetőségét,
  • a várható érkezési idejét 2 órás időintervallumra szűkítve,*
  • és amennyiben utánvét fizetési kötelezettség merül fel, mekkora összeggel kell készülni.

* E szolgáltatás kizárólag azon Megbízóink címzettjeinek lesz elérhető, akik rendszerünkben B2C-s feladóként szerepelnek.

A szolgáltatás e-mail értesítő esetében ingyenes, nem jár pluszköltséggel. SMS értesítő esetében 50 Ft + ÁFA / db – az ár szerződött partnereinkre vonatkozóan eltérhet.


Az alábbi szolgáltatásokhoz kötelező választani:


Az alábbi szolgáltatásokhoz választható:


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.

Rugalmas kézbesítés

(FLEXIBLE DELIVERY)


A rendszerünkben B2C (Business to Consumer, azaz üzleti feladótól az egyéni címzettig) feladóként szerepelő ügyfeleink számára elérhető szolgáltatás nagyobb szabadságot biztosít a küldemények címzettjeinek – így elsősorban a webáruházak számára lehet különösen hasznos.


A szolgáltatás előnyei:

  • Lehetőséget biztosít a címzetteknek a kézbesítési adatok egyszeri módosítására
  • A címzett ezáltal a szempontjából kedvező módon alakíthatja a kiszállítás időpontját / helyét
  • Leegyszerűsíti a kommunikációt a futárszolgálat és a címzett között/li>

Az előértesítőben található linkre kattintva a címzett egy mobiltelefonról is megnyitható felületre kerül, ahol igénye szerint választhat módosítási opciók közül.

A következő módosítási lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • későbbi kiszállítási dátum kérése (akár 6 munkanappal későbbi dátumot is kiválaszthat a legördülő menüből)
  • és/vagy új kiszállítási cím megadása
  • megjegyzés küldése a futárnak (pl. a küldemény átadható az XY nevű szomszédnak)

A módosítás érvényesítéséhez a címzettnek meg kell adnia egy hitelesítési adatot is:

  • sms értesítés esetén azt a telefonszámot, amelyre az értesítést küldtük;
  • e-mail értesítő esetén pedig a címzett e-mail címét.

A címzetteknek csak egyszer van lehetőségük a kiszállítással kapcsolatos adatok módosítására.

Azoknak a címzetteknek, akik nem rendelkeznek internetkapcsolattal, az ügyfélszolgálatunk segítségét kell kérniük az alábbi telefonszámon: +36 1 8 777 400.


Szolgáltatási mátrix menüpontunk segítségével könnyen és gyorsan áttekinthető, hogy miként kombinálhatóak belföldi szolgáltatásaink.